Sick of all.


Lasand la o parte toate visele,observ cum in jurul meu e numai falsitate.Rar gasesc cateva persoane in care ma pot increde cu adevarat.Si asta e atat de tragic..
E aiurea,frate!Nu credeam ca am sa ma simt vreodata atat de prost.Toata lumea are temeri,are fobii.Dar in ziua de azi,cea mai mare frica e frica zilei de maine.Saracia nu are limite.Si nimeni nu face nimic in legatura cu asta.
Ma simt ingrozitor sa vad copii de varsta mea cum cersesc pe la semafoare pentru o paine.Majoritatea sunt nevoiti sa faca asta datorita lipsei de venituri din partea parintilor.
Si eu am temeri.Si eu am frica.De Dumnezeu..
Si eu pot spune ca am momente cand ma simt atat de prost incat as vrea sa nu exist..
Si de-asta vreau sa imi infrunt temerile.Sunt o persoana puternica,si trebuie sa dovedesc asta..